دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392
نویسنده : صادق

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی آیپد قابل نصب است. همچنین برای اجرای آن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

dajy2 ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 2.0.1   آیپد


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار آیفون , دانلود نرم افزار آیفون با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار آیپد , جدیدترین نرم افزار ios , بهترین نرم افزار آپد , بهترین نرم افزار ایفون ,
تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1392
نویسنده : صادق

بازی Sky Gamblers: Cold War یک بازی جنگ هوایی است که در زمان جنگ سرد رخ می‌دهد. این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است، دارای حالت‌های متفاوت بازی همچون حالت Survival, Free for All, Team Deatchmatch, Capture the Flag و… می‌باشد که همه‌ی این حالت‌ها در حالت آنلاین و به‌شکل چندنفره نیز قابل بازی کردن است که جذابیت آن را چندین برابر خواهد نمود. می‌توانید دوستان خود را به یک بازی چند نفره دعوت نمایید یا اجازه دهید Game Center برای شما چندین رقیب پیدا کرده و با آن‌ها به بازی بپردازید. جدای از حالت چندنفره، بازی حالت تک‌نفره نیز دارد که در آن مراحل زیادی برای انجام دادن وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.0 و بالاتر اجرا می‌شود.



sky gamblers cold war بازی  زیبای Sky Gamblers: Cold War 1.0   آیفون و آیپد

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی آیفون , دانلود بازی هواپیمایی برای آیفون , دانلود بهترین بازیios , دانلود جدیدترین بازی آیفون , دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم , دانلود بازی آیپد ,
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
نویسنده : صادق

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار نسخه دوم بازی زیبای Plants vs Zombies منتشر شد. این بازی زیبا که در نسخه‌ی اول خود موفقیتی مثال‌زدنی به‌دست آورد حالا با مراحلی جدید و با گیاهان و زامبی‌های جدید دوباره می‌خواهد موفقیتش را تکرار کند. داستان Plants vs Zombies همانگونه که از نامش مشخص است یک مبارزه بین گیاهان و زامبی‌ها است! در این بازی شما باید با استفاده از گیاهان متفاوتی که در اختیار دارید، که هرکدام کارهای متفاوتی انجام می‌دهند، در مقابل زامبی‌هایی که به‌سمت شما هجوم می‌آورند از خود دفاع کنید. در طول بازی با انجام مراحل، گیاهان و زامبی‌های جدیدی را خواهید دید و البته، هرچه پیش بروید بر تعداد زامبی‌ها افزوده می‌شود! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.1 و بالاتر قابل اجرا است.



plants vs zombies 2 بازی فوق‌العاده جذاب Plants vs Zombies 2 1.0.226789   آیفون و آیپد  


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای iOS , دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای iPad , دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای iPhone , دانلود بازی زامبی و گیاهان برای آیپد وآیفون , دانلود بازی آیفون , دانلود بازی زامبی برای ایفون ,
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی LIMBO داستان پسربچه‌ای است که خواهر خود را گم کرده است و در جنگلی تاریک به‌دنبال پیدا کردن او است. این بازی تابحال جوایز متعددی گرفته است و هر قسمت از آن پر است از معماهای جالب که حل کردنشان توسط شما انجام می‌گیرد. حرکات شما در بازی ساده است، فقط با حرکت کردن و حرکت دادن موانع می‌توانید هر قسمت را پشت سر بگذارید، در هر قسمت مانعی در سر راه شما قرار گرفته که باید با خلاقیت خود و استفاده از آنچه در اختیار دارید، موانع را پشت سر بگذارید. این بازی بسیار زیبا است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

limbo بازی زیبای LIMBO 1.0.3   آیفون و آیپد


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , ios , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی LIMBO برای آیپد , دانلود بازی آیفون , دانلود بازی آیفون با لینک مستقیم , دانلود بازی آیپد ,
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
نویسنده : صادق

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار بسیار کاربردی برای دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌تواند برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مثل امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن… لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3   اندروید


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود برنامه Android , دانلود برنامه آندروید , دانلود برنامه اندروید , دانلود رایگان برای آندروید ,
تاریخ : دو شنبه 24 تير 1392
نویسنده : صادق

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید می باشد . ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفید نظیر ساعت ، تاریخ ، آب و هوا ، مکان نما ، لانچ برنامه ها و … را بسیار آسان تر کنند . همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی است ، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها ، انگشتان شما هستند ! در ادامه می توانید این ابزارکهای با کیفیت را برنامه آندروید دانلود نمایید .

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , نرم افزار , ,
برچسب‌ها: بهترین ویجت های آندروید , دانلود hd widgets , دانلود بهترین ویجت های آندروید , دانلود نسخه جدید HD Widgets , دانلود ویجت برای اندروید , دانلود جدیدترین ویجت اندروید ,
تاریخ : جمعه 21 تير 1392
نویسنده : صادق

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3   اندروید


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود جدیدترین بازی اندروید , دانلود بهترین بازی های آندروید , دانلود بازی های آندروید2013 , دانلود بازی Waking Mars برای اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , ,
تاریخ : جمعه 21 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

 

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی اکشن Justice League:EFD v1.0.0+data

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ به بالا

Justice League: Earth’s Final Defense بازی آندروید در سبک RPG میباشد که از گرافیک ۳بعدی برخوردار است.در این بازی ۵ سوپر هیرو در کنار هم در یک بازی قرار گرفته اند، سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن و فلش، شما میتوانید هر کدام از این ۵ هیرو را انتخاب و در مقابل نیرو های شیطانی که برای نابودی زمین آمده اند به مبارزه بپردازید، این بازی دارای ۴ فصل و ۲۰ ماموریت است با ۳ درجه سختی متفاوت میباشد.
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلودجدیدترین بازیهای اندروید , دانلود بهترین بازی های اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید4 ,
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی ماشین

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
 اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در یک جزیره ی خاکی زنگی میکنید و پسر بچه ای که شخصیت اول بازی را اجرا میکند عاشق ماشین سواری در جزیره است . جزیره ای که درارای خانه های گلی و جنگل های انبوه است.دز این مجموعه میتوانید در این جزیره به گش تو گزار بپردازید و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما میشوند از سد راه بردارید.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.
 


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی جدید , دانلود بازی رالی , دانلود بازی ماشین , دانلود رایگان , ماشین سواری ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))