دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : جمعه 21 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

 

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید با لینک مستقیم , دانلود رایگان بازی و نرم افزار اندروید ,
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی اکشن Justice League:EFD v1.0.0+data

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ به بالا

Justice League: Earth’s Final Defense بازی آندروید در سبک RPG میباشد که از گرافیک ۳بعدی برخوردار است.در این بازی ۵ سوپر هیرو در کنار هم در یک بازی قرار گرفته اند، سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن و فلش، شما میتوانید هر کدام از این ۵ هیرو را انتخاب و در مقابل نیرو های شیطانی که برای نابودی زمین آمده اند به مبارزه بپردازید، این بازی دارای ۴ فصل و ۲۰ ماموریت است با ۳ درجه سختی متفاوت میباشد.
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلودجدیدترین بازیهای اندروید , دانلود بهترین بازی های اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید4 ,
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی ماشین

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
 اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در یک جزیره ی خاکی زنگی میکنید و پسر بچه ای که شخصیت اول بازی را اجرا میکند عاشق ماشین سواری در جزیره است . جزیره ای که درارای خانه های گلی و جنگل های انبوه است.دز این مجموعه میتوانید در این جزیره به گش تو گزار بپردازید و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما میشوند از سد راه بردارید.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.
 


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی جدید , دانلود بازی رالی , دانلود بازی ماشین , دانلود رایگان , ماشین سواری ,
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
نویسنده : صادق

SWAT:End War 1.05

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
SWAT:End War 1.05 آیا شما نیز از ضد تروریست ها هستید؟ آنها در سراسر جهان رو به گسترش هستند و سازمان ملل متحد تمام سعی خود را برای نابودی آنها میکند و برای همین نیرو های ضد ضربتی را تدارک دیده است که شما سر دسته آنها میباشید.ولی آنها از نیرو های انسانی کمتر استفاده میکنند و از ربات ها برای مبارزه استفاده میکنند و شما برای از بین بردن آنها باید به قلب این نیرو ها نفوذ کنید.
ویژگی ها:
۱ مجموعه جدید و ارتقاء سیستم!
۲ سلاح جدید فوق العاده !
۳ حماسه های صوتی جلوه های بصری!
۴ صحنه جدید و واقعی در بازی.
۵ مبارزه ترکیبی از دعوا!

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: بازی در سبک کال اف دیوتی , بازی ضد تروريست , بهترین بازی های اندروید , دانلود بازی , دانلود بازی 2013 ,
تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: نرم افزار فارسی شعر یادت نره , دانلود رایگان نرم افزار فارسی شعر یادت نره , دانلود نرم افزار شعریادت نره برای آندروید , دانلود برنامه جدید اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1392
نویسنده : صادق

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1   اندروید

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود ورژن نهایی بازار برای اندروید , دانلود برنامه کاربردی اتدروید , دانلود بهترین برنامه های اندروید , برنامه اندروید , دانلود برنامه های جدید اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1392
نویسنده : صادق

GRave Defense در سبک بازی های دفاع از برج است و با ویژگی های جدید خود، این دسته از بازی ها را وارد مرحله ای تازه کرده است. این بازی کیفیتی به مراتب بهتر از سایر بازی های دفاعی دارد و ویژگی های خاصی را در خود جای داده است. ویژگی هایی مثل بازی داستانی که در مکان های مختلف با زامبی ها روبرو می شوید و باید از سرزمین خود در برابر آنها دفاع کنید تا در نهایت به هیولای زامبی ها برسید و نابودش کنید. همانند سایر بازی های دفاعی، در این بازی نیز شما باید مهارت های تاکتیکی و استراتژیکی خود را به کار بگیرید و در مسیر حرکت زامبی ها سلاح های سبک و سنگین مختلف خود را قرار دهید تا آنها را مورد هدف قرار دهند. بازی دارای ۱۵ سلاح مختلف و قابل ارتقاست که هر کدام قدرت خاصی دارند. همچنین با پیدا کردن گزینه های مخفی در حین بازی می توانید قدرت دفاعی خود را افزایش دهید.

 
GRave Defense HD v1.15.0 دانلود بازی GRave Defense HD v1.15.0   اندروید


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم بازی GRave Defense HD v1 , 15 , 0 , دانلود بازی GRave Defense HD v1 , 15 , 0 , دانلود بازی برای گوشی اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1392
نویسنده : صادق

بازی زیبای Bola Kampung از فیلمی با همین عنوان الهام گرفته شده که در آن ۳ بازیکن نقش شخصیت های های اصلی فیلم را داشتند و با قدرت های خاص خود که امکان تبدیل شدن به روبات را به آنها می داد، تلاش می کردند که دنیا را نجات دهند. ماموریت آنها شکست دادن ویلین اویل و لورد ویلس برای نجات پرنسس آماندا و نظام پادشاهی اوست. اگر روبات ها و فوتبال را دوست دارید، حتما این بازی را هم دوست خواهید داشت چون در آن شما روبات ها را شوت خواهید کرد! شما باید با روبات ها مبارزه کرده و نگذارید که نزدیکتان شوند.

 
 

Bola Kampung دانلود بازی سرگرم کننده Bola Kampung: RoboKicks   آندروید

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: بازی آندروید , بازی اندروید , بازی جدید اندروید , بازی جدید دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1392
نویسنده : صادق

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی Cut the Rope Time Travel برای اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی جدید برای آندروید ,
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1392
نویسنده : صادق


اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.


gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید
 
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی Gangstar Vegas برای آندروید , دانلود بازی Gangstar Vegas برای اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))