دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 

 Impire یک بازی استراتژیکی می باشد که به برای PC منتشر شده است .استودیوی Paradox بازی Impire را می سازد که به تازگی چند پروژه مختلف را در دست تولید دارد. شخصیت اصلی بازی بعل-ابدان (Baal-Abaddon) نام دارد و طبق دمویی که از این بازی به نمایش درآمد، بازیکنان کنترل او را در جایی بدست گرفتند که در گوشه ای از یک محیط زیرزمینی قرار داشت.در اینجا او وظیفه پیدا کردن چند کارگر را داشت تا بتوانند به او در انجام مأموریتش کمک کنند. کارگرها مسئول ساخت و ساز اتاق ها، راهروها و حتی سیاه چال های مختلف هستند. آن ها با کندن زمین و ساخت ساختمان های مختلف، با دشمنانی روبرو می شوند. برای ساخت قسمت های مختلف، شما نیاز به جمع آوری آتیم های گوناگونی دارید که با نیروهای خود آن ها را بدست خواهید آورد. شما در این بازی تنها به یک منطقه خاص محدود نمی شوید. به محیط هایی خواهید رسید که در نقشه دیده نمی شوند و در آن ها آیتم های بسیار زیادی دیده می شوند که جمع آوری آن ها به شما امتیاز خواهند داد.

 

Impire-FLT | 1.2 GB

 

Impire دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC

 

 

شما می توانید در کنار ساختمان های اصلی، تونل های فرعی نیز حفاری کرده و مسیرهای جدیدی را پیدا کنید. ممکن است به موجودات عجیب و غریبی برخورد کنید که به شما کمک کنند و یا برایتان دردسرساز شوند. در Impire شما با المان های نقش آفرینی جالبی نیز روبرو می شوید. باید در محیط بازی به Loot کردن بپردازید تا آیتم های مختلفی را پیدا کنید. می توانید یک سیاه چال را کاملاً مورد بررسی قرار دهید و آن را پاکسازی کنید تا به سلطان آنجا تبدیل شوید. در این بازی باید همیشه از قهرمان های خود محافظت کنید تا در شرایط حساس توانایی استفاده از آن ها را داشته باشید.

با اینکه هیولاها و شیاطین به صورت مستقل دیده می شوند، اما ممکن است که همانند نیروها در بازی های Company of Heroes یا Dawn of War با هم متحد شوند و یک لشکر بزرگ را پدید بیاورند. این موضوع برای نیروهای شما نیز وجود دارد و بازیکنان می توانند افراد خود را با هم ترکیب کنند. کنترل نیروها بر اساس بازی های RTS طراحی شده و شما مشکلی با آن ها نخواهید داشت. البته برخی از المان های همیشگی که در این سبک مشاهده می شوند، در این قسمت وجود ندارند. به طور مثال، نمی توانید برای گروه های مختلف از نیروهای خود یک شماره خاص را در نظر بگیرید که با فشار دادن آن بتوانید سریع آن ها را انتخاب کنید. این موضوع باعث می شود تا برای چند بار روی نیروهای خود که ممکن است در فاصله زیادی از هم قرار داشته باشند، کلیک کنید و آن ها را به منطقه مورد نظر هدایت کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیازی بازی :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8

CPU: Intel® Core™2 Duo Processor E8400 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000

RAM: 1GB Ram (Windows XP), 2GB Ram (Windows Vista, Windows 7, Windows 8)s

Graphics: NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® HD3000 video card with 512MB of dedicated memory

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 3 GB HD space

Sound: DirectX 9 Compatible

 

تصاویر محیط بازی :

Impire S2 s دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC Impire S1 s دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC

Impire S4 s دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC Impire S3 s دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC

Impire S6 s دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC Impire S5 s دانلود بازی استراتژیکی Impire برای PC


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , ,
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 

 بازی بسیار زیبا و استراتژیک Frozen Hearth که در استودیو بازیسازی Epiphany Games ساخته شده و سپس کمپانی Immanitas Entertainment GmbH آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، بازی قلب های یخ زده یک بازی استراتژیک با ترکیبی از اکشن/فانتری است ، که دنیای جادوگران و هیولاها را به چالش میکشد ، در سرزمین هیولای یخی نیروهای هیولا مردم را به گروگان می گیرند و در فکر نابودی و انقراض نژاد دیگر هستند . حال شمایید که دیگر از خود نمی شناسید و به مبارزه این نژاد بی رحم میروید . در این بازی در دنیای سحر و جادو قدم خواهید گذاشت و می توانید کسب قدرت کنید و فنون و جادو و سحرهای مختلفی یاد بگیرید و به قدرت خود بیفزایید . بازی حالت مولتی پلیر نیز دارد و می توانید چند نفره بازی کنید و محارت های خود را در یک چالش رقابتی مورد آزمایش قرار دهید.

 

Frozen Hearth-RELOADED | 2.2 GB

 

Frozen Hearth دانلود بازي Frozen Hearth براي PC

 

 

تصاویر محیط بازی :

Frozen Hearth S2 s دانلود بازي Frozen Hearth براي PC Frozen Hearth S1 s دانلود بازي Frozen Hearth براي PC

Frozen Hearth S4 s دانلود بازي Frozen Hearth براي PC Frozen Hearth S3 s دانلود بازي Frozen Hearth براي PC

Frozen Hearth S6 s دانلود بازي Frozen Hearth براي PC Frozen Hearth S5 s دانلود بازي Frozen Hearth براي PC

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , استراتژی , ,
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 Torchlight II عنوان یک بازی نقش آفرینی (RPG) می باشد که در ادامه ی قسمت یک آن توسط شرکت Runic Games طراحی و منتشر شده است . Torchlight یک Action-RPG فوق العاده بود که توسط یک استودیوی نوپا ساخته شده بود و سیستم Loot آن توانست بالاخره پس از سال ۲۰۰۰ کاری کند که مردم از Diablo II دست بردارند. Torchlight به مدت ۱۱ ماه در دست ساخت بود و نسخه دوم آن هم تقریباً همین قدر زمان را می طلبد. اینبار سیستم Loot کردن خیلی غنی تر شده و در کنار کلاس های قبل، چهار نوع کلاس جدید هم به بازی اضافه شده اند.اولین کلاس Engineer است که شخصیت آن یک مرد سبیل دار با یک عینک یک چشمی است که علاقه زیادی به نبردهای تن به تن دارد و از ابزارهای مکانیکی برای پیشبرد کار خود استفاده می کند.

 

Torchlight II دانلود بازی Torchlight II برای PC

 

 

نکته خیلی بارز این شماره، وجود بخش Co-Op است که تا ۶ نفر هم می توانند به صورت Co-Op با هم Loot کنند و از آنجایی که این بخش در قسمت چندنفره انجام می شود، هر بازیکن می تواند سیستم دارایی ها و Loot خود را در صفحه خود مشاهده کند و دیگر نمی توان از اموال دیگران دزدی کرد و داخل دارای های آن ها فضولی کرد! این دفعه Runic حتی قابلیت Modسازی هم با ادیتور بازی به شما داده تا بازی RPG خود را بسازید. شیفر می گوید: "فکر کنم یک سری از تبلیغات Diablo III به نفع ما کار کرد. آن ها روی بخش تک نفره تمرکز نکرده اند و ما این کار را کرده ایم. آن ها از سیستم LAN استفاده نمی کنند، ولی ما استفاده می کنیم. لازم نیست که شما حتماً یک اکانت آنلاین داشته باشید. آن ها سیستم پول واقعی را در بازی قرار داده اند، ولی ما هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهیم. می دانم در این مورد به آن ها انتقادهایی شده، ولی اتفاقاً من از این کار آن ها استقبال می کنم.

اگر می خواهید یک سیستم اقتصادی امن داشته باشید، پس بهتر است این کار را انجام دهید، ولی ما این کار را به شکلی دیگر انجام می دهیم." زمانی که Torchlight II امسال در زمانی مشخص عرضه شود، مردم نسخه Beta بازی Diablo III را تجربه کرده اند، ولی شیفر اشاره می کند که این یک رقابت نیست و می گوید: "این یک رقابت نیست. این بدین معنی است که مردم بیشتر می توانند این سبک از بازی را تجربه کنند. اگر قرار بود که ما یک عنوان تیراندازی بسازیم، مردم نمی گفتند که یک بازی عظیم به سبک تیراندازی در راه است که قرار است بازار را خراب کند. از آنجایی که تعداد زیادی Action-RPG وجود ندارد، پس اگر بازی به اندازه بزرگ باشد، می تواند تمام بازی های هم سبک را محو کند. فکر نمی کنم این موضوع درست باشد. فکر می کنم این موضوع اتفاقاً به بقیه بازی های هم سبک کمک هم می کند." Diablo III و Torchlight II هر دو بازی های بزرگی هستند که می توانند در کنار هم بسیار موفق عمل کنند.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Pentium 4 1.4 GHz

RAM: 1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7)s

Hard Disk Space: 1.8 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB (GeForce 7900 GTX or better)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: DirectX 9.0c-compliant true 16-bit sound card

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Torchlight II S2 smal دانلود بازی Torchlight II برای PC Torchlight II S1 smal دانلود بازی Torchlight II برای PC

Torchlight II S4 smal دانلود بازی Torchlight II برای PC Torchlight II S3 smal دانلود بازی Torchlight II برای PC

Torchlight II S6 smal دانلود بازی Torchlight II برای PC Torchlight II S5 smal دانلود بازی Torchlight II برای PC

 

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , استراتژی , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))