دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Clash Royale بازی کلش رویال برای اندروید

 

دانلود بازی Clash Royale برای اندروید

| بازی کلش رویال برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت |

 

Clash Royale 1.9.2 کلش رویال نام بازی جدیدی از سوی کمپانی سوپر سل به عنوان سازنده بازی محبوب و بسیار پرطرفدار Clash of Clans است. هرچه سریع تر به دنیای بازی مولتی پلیر و آنلاین Clash Royale بپیوندید ، بازی جدید کلش رولایل با دارا بودن تمامی کاراکترهای بازی محبوب کلش آف کلنز ، با قابلیت های متعدد در مارکت اندروید عرضه گردید. در واقع کمپانی سوپر سل با عرضه Clash Royale ، قصد دارد موفقیت عنوان Clash of Clans را در مورد عنوان کلش رویال محک بزند. همانند کلش آف کلنز ، قبیله اختصاصی خود را ایجاد کرده و جنگ هایی با حضور شاهزادگان ، شوالیه ها ، ژدها و … را رقم بزنید.

در کلش رویال می توانید هیجان دنیای کلش آف کلنز را این بار در محیطی جدید تجربه کنید. از مهم ترین امکانات کلش رویال می توان به امکان دوئل بازیکنان در زمان واقعی برای به دست آوردن غنائم اشاره کرد. شما همواره می توانید با جمع آوری کارت های قدرتمند ، قدرت های خود را افزایش دهید و با به دست گیری تاج و تخت دشمنان ، قدرت را از آن خود کنید. کلش رویال همانند بازی کلش آف کلنز نیاز به ارتباط اینترنتی دارد و شما همواره می توانید با اتحاد دوستان خود در فضای آنلاین ، به جنگ با سایر قبایل بپردازید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Clash Royale , دانلود Clash Royale , دانلود Clash Royale برای اندروید , دانلود بازی , دانلود بازی Clash Royale برای اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندروید 2016 , دانلود بازی اندروید 2017 , دانلود بازی اندروید Clash Royale , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی کلش رویال , دانلود بازی کلش رویال اندروید , دانلود بازی کلش رویال برای اندروید , دانلود بازی کم حجم اندروید , دانلود بازی کم حجم برای اندروید , کلش رویال , کلش رویال برای اندروید , اندروید , بازی اندروید , نرم افزار اندروید , بهترین های اندروید , بهترین بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , دانلود بهترین بازی اندروید , بهترین بازی اندروید درسال 2017 , دانلود بهترین بازی ,
تاریخ : شنبه 31 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Clash of Clans بازی کلش اف کلنز برای اندروید + نسخه مود شده

 

دانلود بازی Clash of Clans – ورژن جدید کلش اف کلنز برای اندروید

| بازی آنلاین جنگ قبیله ها – بازی کلش اف کلنز برای اندروید  + نسخه مود شده |

| آپدیت جدید 9 تیر 96 |

 

Clash of Clans 9.105.10 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک و جنگی برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . قلعه خود را بسازید ، نیروهاتون رو تعلیم بدهید و با میلیون های بازیکن دیگر در سراسر جهان مبارزه کنید. در این بازی رایگان ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .

بازی کلش اف کلنز به صورت آنلاین می باشد و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید . گرافیک بازی نیز به خوبی کار شده است و کاراکترها دارای طراحی طنز و بامزه ای میباشند و شما میتوانید در محیط سه بعدی آن ، انواع قلعه ها را بسازید ، قلمروتان را مشخص کنید و از مردم خود دفاع کنید .

 

 

 

 

برخی ویژگی های بازی Clash of Clans :

–  امکان بازی به صورت آنلاین و چند نفره

–  امکان نبرد با کاربران آنلاین و به دست آوردن غنایم با حملات به دیگر کاربران

–  قابلیت ساخت قبیله به صورت کاملا سفارشی

–  امکان خرید جم و اکسیر در بازی

–  دارای گرافیک بالا و HD

–  بازی به صورت کاملا رایگان

–  قابل اجرا بر روی اندروید 4.0.3 و بالاتر

 

 

تغییرات در نسخه جدید :

–  آپگرید برج های Cannon, Archer Tower و Inferno Tower

–  افزایش سطح P.E.K.K.A, Healer, Wizard, Miner و Wall Breaker

– تخفیفات و بالانس شامل مراحل جدید Town Hall 10

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , موبایل , آندروید , ,
برچسب‌ها: Clash of Clans , دانلود Clash of Clans , دانلود بازی Clash of Clans , دانلود بازی Clash of Clans 7 , دانلود بازی Clash of Clans 8 , دانلود بازی clash of clans android , دانلود بازی Clash of Clans آنلاین , دانلود بازی Clash of Clans اندروید , دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید , دانلود بازی آنلاین Clash of Clans , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی جنگ قبیله ها اندروید , دانلود بازی جنگ قبیله ها برای اندروید , دانلود بازی کلش آف کلنز , دانلود بازی کلش اف کلانس , دانلود بازی کلش اف کلن اندروید , دانلود بازی کلش اف کلن برای اندروید , دانلود بازی کلش اف کلنز , دانلود بازی کلش اف کلنز برای اندروید , دانلود بازی کلش او کلنز برای اندروید , دانلود جدیدترین ورژن بازی Clash of Clans , دانلود رایگان بازی Clash of Clans , کلش آف کلنز , کلش آف کلنز برای اندروید , کلش آو کلنز , کلش آو کلنز برای اندروید ,
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Serial Cleaner برای PC

 

دانلود بازی Serial Cleaner برای کامپیوتر

| بازی پاک‌سازی سرنخ‌های صحنه جرم |

| نسخه RELOADED |

 

Serial Cleaner بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Curve Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری، شما نقش یک کاراکتر بسیاری مرموز و مخفی را دارید که می‌بایست فعالیت‌های خلاف را به ساده‌ترین شکل ممکن جلوه دهد تا رسانه‌‌های مطبوعاتی نتوانند سرنخی از آنان به دست آورند. اکنون وقت رفتن به سر کار است! به عنوان یک پاک کننده حرفه‌ای، شما وظیفه دارید که اجساد به قتل رسیده را پنهان کنید و با پاک‌سازی صحنه جرم، همه چیز را طبیعی جلوه دهید.

کسب و کار شما در گروی حرفه‌ای بودن فعالیت‌هایتان است. اکنون وقت آن رسیده که لباس‌های مخصوص به کار خود را بپوشید و در میان 70 ماموریت مختلف صلاحیت خود را به اثبات برسانید. در این بازی شما با 70 ماموریت مختلف سر و کار دارید که در آنان اجساد و خون‌های موجود در صحنه‌های جرم را می‌بایست پاک‌سازی کنید تا پلیس‌ها نتوانند از واقعیت‌های موجود اطلاع حاصل کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , استراتژی , کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: Serial Cleaner , دانلود Serial Cleaner , دانلود Serial Cleaner برای کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی 2017 , دانلود بازی pc , دانلود بازی Serial Cleaner , دانلود بازی Serial Cleaner برای pc , دانلود بازی Serial Cleaner برای کامپیوتر , دانلود بازی اکشن , دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر , دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی پسرانه , دانلود بازی جدید , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر 2017 , دانلود بازی کامپیوتر Serial Cleane ,
تاریخ : شنبه 24 تير 1396
نویسنده : صادق

دانلود بازی Ultimate General Civil War برای PC

 

دانلود بازی Ultimate General Civil War برای کامپیوتر

| بازی جنگ داخلی آمریکا |

| نسخه CODEX |

 

Ultimate General Civil War بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Game-Labs ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما از علاقمندان به سری بازی‌های استراتژیک و مدیریت منابع و واحدهای جنگی هستید، بازی جنگ داخلی آمریکا می‌تواند شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم کند. خونین‌ترین دوره در تاریخ ایالات متحده آمریکا را می‌توانید در بازی Ultimate General Civil War تجربه کنید. این بازی طی سال‌های 1861 تا 1865 میلادی به تصویر کشیده می‌شود و وقایعی تاریخی را به تصویر می‌کشاند.

این بازی استراتژیک و بسیار جذاب، تعداد بیش از 50 ماموریت و سناریوی تاریخی را در خود جای داده است که صدها کیلومتر مکعب را درگیر جنگ‌هایی تاریخی می‌کند. در این بازی، شما کنترل کاملا دقیقی بر روی منابع و واحدهای مختلف دارید که از جمله آنان می‌توان به کنترل کامل ارتش، تجهیزات نظامی، پیشرفت افسران نظامی، شرکت در نبردهای چندین ساله جنگ داخلی آمریکا و … اشاره کرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , ,
برچسب‌ها: Ultimate General Civil War دانلود , Ultimate General Civil War دانلود , Ultimate General Civil War برای کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی 2017 , دانلود بازی Ultimate General Civil War دانلود بازی , Ultimate General Civil War دانلود بازی , Ultimate General Civil War برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر , دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی پسرانه , دانلود بازی جدید , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر 2017 , دانلود بازی کامپیوتر Ultimate General Civil War ,
تاریخ : جمعه 23 تير 1396
نویسنده : صادق
دانلود بازی استراتژیک انتقام امپراطوری روم

انتفام امپراطوری روم (Nemesis of the Roman Empire) ، یک بازی فوق العاده کامپیوتری است که در کشور عزیز ما زیاد در فروشگاه ها و سایت ها و حتی در ارشیو بازی خور ها نیز پیدا نمیشود ولی بهتر است بدانید که این بازی استراتژیک ، یکی از بهترین بازیهای سبک خود میباشد. در این گیم ، امکانات جنگ(سلاح ها) و جنگجویان و فرماندهان جنگ به اوج خود رسیده است به طوری که در ادوات جنگی از منجنیق تا کوچک ترین وسایل جنگ برای شما تعبیه شده است. این گیم که شباهت زیادی به واقعیت دارد، شما را وادار میکند تا جنگ را مدیریت کنید و با ساخت اسلحه خانه ها ، تفرج گاه ها ، سرباز خانه ها ، و… به قبیله خود رونق ببخشید و بازی را پیش ببرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: استراتژی , ماجراجویی , ,
برچسب‌ها: free Game , free game download , Nemesis of the Roman Empire , استراتژيك گيم , انتقام امپراطوري , با لينك مستقيم , با گرافيك بالا , بازي براي , بازي تاريخي , بازي جنگي , بازي زئوس , بازي عصر امپراطوري , بازی استراتژیک , خريد بازي , دانلود استراتژيك , دانلود بازي كامپيوتر استراتژيك , دانلود بازی استراتژیک , رد الرت , فروش بازي , مجاني , گيم استراتژيك , گيم مديريتي , گيم هاي رايگان ,
تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1392
نویسنده : صادق

شکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

Citadels pc cover دانلود بازی Citadels برای PC


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی استراتژی , دانلود جدیدترین نسخه بازی قلعه , دانلود بازی های 2013 از سرور ایران , دانلود بهترین بازیهای استراتزی ,
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1392
نویسنده : صادق

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود جدیدترین بازی روزدنیا , دانلود جدیدترین بازی استراتزی , دانلود بهترین بازی استراتژی برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژی ,
تاریخ : جمعه 4 مرداد 1392
نویسنده : صادق

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: بازی , استراتژی , ماجراجویی , ,
تاریخ : دو شنبه 24 تير 1392
نویسنده : صادق

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

Brave New World pc cover small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود جدیدترین بازی استراتژی , دانلود بهترین بازی استراتزی , دانلود پرطرفدارترین بازی استراتژِ , دانلود نسخه فشرده جنگ تمدن ها 2013 برای کامپیوتر , دانلود بازی جنگ تمدن ها , دانلود بازی جنگ تمدن های2013 ,
تاریخ : جمعه 21 تير 1392
نویسنده : صادق

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/img/88.9.21/wantedguns%20copy.jpg

بازی Wanted Guns شما را در نقش یک تیرانداز تحت تعقیب قرار می دهد که از میان کوه و جنگل کنار دریاچه Colorado و یا بیابانهای خشک و سوزان و شهرهای متروکه مکزیکوسیتی مانند El Cuervo Perdido و معادن رها شده برادران McCrary درغرب وحشی می گذرد و در این حین با افراد زیادی مبارزه می کند. این بازی تلفیقی از گیم پلی سوم شخص و اول شخص می باشد و در حین انجام آن شما به تیراندازی، سوارکاری و ... می پردازید و با سلاحهای گرم و سردی که در اختیار دارد مانند رولور، وینچستر، دینامیت و ... به مبارزه با دشمنانتان می روید و یا در تاریکی شب به مقر دشمنانش شبیخون می زنید و آنها را بی سر و صدا از سر راه بر می دارید و ...
این بازی جهت نصب نسخه های ویندوز ۹۸/۲۰۰۰/ME/XP را پشتیبانی می کند.


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود بهترین بازی دنیا , دانلود جدیدترین بازی کامپیوتر , دانلود بهترین بازی کامپیوتر , دانلود بازی استراتژی ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))