دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

نام بازی: Lords of Football
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy, Indie, Simulation, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج:--
ناشر: Fish Eagle
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Geniaware Srl
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Lords of Football  جدیدترین بازی شبیه ساز ورزشی است .در این بازی زندگی روزمره ی فوتبالیست ها را مشاهده می کنید. شبیه سازی آموزش فوتبال به بهبود مهارت های خود در این زمینه کمک شایانی می کند. در این بازی به هیچ عنوان حسی جز این مورد به شما به عنوان یک گیمر وارد نمی شود.از تمرین های حرفه ای تا اردو ها و بازی های دوستانه تا رقابت های جز به جز حقیقی سازی به عنوان مهمترین فاکتور رعایت شده است.

 

بازی دارای سبک استراتژی است. بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !

 



 فوتبال حرفه ای  فوتبال حرفه ای  فوتبال حرفه ای


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

 

 F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

dvd دانلود بازی F1 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی F1 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+

RAM: 2 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی بازی:

OS: Windows Vista or Windows 7

CPU: AMD Bulldozer or Intel Core i7

RAM: 3 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD6000 Series or Nvidia GTX500 Series

Sound Card: DirectX Compatible

   

تصاویری از محیط بازی :

 

F1 2012 S2 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S1 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 S4 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S3 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 S6 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S5 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

| به همراه کرک v1.02 Update-SKIDROW |

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

 

 

Trials Evolution یکی از بهترین گیم پلی های ممکن برای یک بازی موتورسوای Arcade را دارد. این بازی می تواند اوقات بسیار هیجان انگیز و لذت بخشی را برای شما رقم بزند. تنوع مراحل بازی واقعاً بی نظیر است و بازیکنان در هر قسمت با مسیرهای جدید و بسیار چالش برانگیزی روبرو می شوند. روند بازی به این صورت است که بازیکنان باید برای رفتن به مراحل بالاتر لایسنس های مخصوص را دریافت کنند. برای دریافت این لایسنس ها باید مسابقات را در بهترین حالت ممکن به پایان برسانید. پس از اینکه هر مسیر را به پایان رساندید، مدالی به شما داده می شود.سه نوع مدال برنز، نقره و طلا برای هر مسیر در نظر گرفته شده که به نسبت رکوردی که بدست آورده اید، یکی از این مدال ها به شما داده می شود. حال برای رفتن به قسمت های بعدی و دریافت لایسنس های جدیدتر، باید تعداد مشخصی از این مدال ها را جمع آوری کنید. هر مسیر دارای سه مدال است که باید آن ها را دریافت کنید. البته در ابتدای بازی به دلیل اینکه موتور چندان قوی ای ندارید، شاید نتوانید همه مدال ها را بدست بیاورید. برای این کار باید موتورهای جدیدی در اختیار داشته باشید که خود بازی با رفتن به مراحل بالاتر به شما خواهد داد. با موتورهای جدیدتر می توانید به مسیرهای قبلی بازگردید و بار دیگر آن ها را با قابلیت های بیشتری بازی کنید تا مدال ها را بدست بیاورید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows Vista SP2 or Windows 7
Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX® 10 compliant, 512 Mb video memory
DirectX®:11
Hard Drive:4 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible
Other Requirements:Broadband Internet connectionRequires a UPlay account
 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 64-bit / Windows 8
Processor:Quad-core Intel or AMD CPU
Memory:4 GB RAM
Graphics:DirectX® 11 compliant, 1024 Mb video memory
DirectX®:11
Hard Drive:5 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection
Requires a UPlay account


تصاویری از محیط بازی:

Trials S2 دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC Trials S1 دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

Trials S4 دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC Trials S3 دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

Trials S5 دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC Trials S6 دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,
تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
نویسنده : صادق

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

 

dvd دانلود بازی FIFA 13 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی FIFA 13 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!  

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB video card or equivalent (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

FiFa 13 S2 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC FiFa 13 S1 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC

FiFa 13 S4 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC FiFa 13 S3 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC

FiFa 13 S6 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC FiFa 13 S5 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392
نویسنده : صادق

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی PC  این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8.5 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB or more memory Nvidia Geforce 6600 or ATI Radeon equivalent

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

NBA 2K13 S2 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC NBA 2K13 S1 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 S4 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC NBA 2K13 S3 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 S6 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC NBA 2K13 S5 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی NBA 2K13 برای PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))